پورتال مخابرات منطقه کهگیلویه و بویر احمد > درخواست SLA

درخواست SLA

مشترک گرامی در صورتی که  ارایه خدمات به شما شامل موارد نقض توافق‌نامه سطح خدمات SLAمی‌شود، می‌توانید با تکمیل و ارسال فرم زیر، ضمن اطلاع‌رسانی این موضوع به پشتیبانی  ADSLیا شماره 2020، نتیجه را تا برطرف شدن مشکل و یا جبران خسارت دنبال فرمایید.لازم به ذکر است  طبق قوانین سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، درخواست‌هایی قابل پی‌گیری خواهند بود که مشکل از طریق تماس با 2020 پشتیبانی مخابرات  گزارش داده شده باشد

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در زمینه قوانین نقض SLA  به این صفحه(فرم مربوط به قوانین تنظیم مقررات) مراجعه فرمایید.

جهت آگاهی از متن کامل مصوبه 177 به این صفحه بروید

Tci.SlaRequests
نام
نام خانوادگی
پست الکترونیکی
تکرار پست الکترونیکی
شناسایی مشتری
مشخصه قابل شناسایی
نوع سرویس
تاریخ شروع مشکل
تاریخ پایان مشکل
فایل پیوست
متن
کد امنیتی
عکس  کد امنیتی
کد نمایش داده شده را در باکس زیر وارد نمایید.